Aceasta este versiunea veche a somproduct.ro. Este posibil ca informațiile din acest site sa fie incorecte.

Depozitare gratuită 120 zile
Depozitare gratuită 120 zile
Returnează orice în 14 zile
Returnează orice în 14 zile
Modalități multiple de plată
Modalități multiple de plată
Informații produs
Tara Brand
Polonia
Garantie
2 ani
Dimensiunile spatiului de dormit
241 x 140 cm
Inaltime Sezut
42 cm
Adancime Sezut
54 cm
Adancime totala
225 cm
Inaltime Totala
71 cm
Latime Coltar / Canapea
250-300 cm
Culoare
Gri deschis
Culoare Picioare
Crom
Lada Depozitare
Nu
Mecanism Recliner
Nu
Material Suprafata
Stofa
Aliniere
Dreapta
Forma
Forma L
Functii
Functie Dormit
Proprietati / Functii
Perne detasabile
Structura Sezut
Spuma Poliuretanica, Arcuri Ondulate
Material Cadru
Lemn, Pal
Material Picioare
Metal
Numar Locuri
4 Persoane
Stil
Modern
Mobilier Pentru
Living
Asamblare
Necesita Montaj
Timp de asamblare
30 minute
Returnare
14 zile
Greutate
151 kg
Descriere

Descriere:

Coltarul Lio are un design elegant ce se potriveste in orice living si se transforma intr-un loc preferat de relaxare a intregii familii. Pernele detasabile aduc produsului un confort marit pentru odihna desavarsita. Modelul este extensibil, devenind un pat confortabil.

Dimensiuni:

Latime: 293 cm

Adancime totala: 225 cm

Adancime laterala: 116 cm

Adancimea sezutului: 54 / 76 / 94 cm

Inaltime totala: 71 / 90 / 111 cm

Inaltimea sezutului fata de sol: 42 cm

Suprafata de dormit: 241 x 140 cm

Greutatea produsului: 151 kg

Detalii tehnice:

Coltarul este tapitat cu stofa. Tapiteria nu este detasabila.

Produsul are mecanism de extindere DELFIN.

Coltarul este extensibil si nu are lada pentru depozitare.

Structura coltarului este realizata din lemn de pin si pal.

Sezutul produsului este elastic si nedeformabil datorita constructiei pe spuma poliuretanica si arcuri ondulate.

Picioarele sunt din metal.

Pernele din imaginea de prezentare a produsului sunt incluse in pret.

Produsul este tapitat in intregime cu acelasi material, inclusiv extensia.

Asamblare: 

Produsul nu este montat. Asamblarea este rapida si usoara, putand fi executata in 30 minute pe baza instructiunilor de montaj din colet.

Pretul afisat nu include montajul si accesoriile din imaginea de prezentare a produsului.

Poza de prezentare a produsului este cu titlu orientativ.

Acest produs se poate realiza pe diferite tipuri de material si pe o mare diversitate de culori, pretul poate varia in functie de materialul ales.

Produsul este tapitat in intregime cu material din Grupa V.

Returnare

Aveti posibilitatea sa returnati produsele cumparate de pe www.somproduct.ro  in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fara a fi nevoit sa justifice decizia de returnare si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonentei Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

Unele dintre produse beneficiaza de un termen de returnare mai mare oferit de SomProduct, termen care se afla pe pagina de prezentare a produsului.

Costul direct de returnare depinde de valoarea comenzii, conform tabelului de mai jos:

Valoare ComandaCost Direct Retur
< 15 kg 45 lei
15 - 29,99 kg 75 lei
30 - 49,99 kg 100 lei
50 - 99,99 kg 150 lei
100 - 199,99 kg 250 lei
200 - 299,99 kg 400 lei
≥ 300 kg 600 lei

Asadar, dumneavoastra, consumatorul, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, conform Ordonantei de Urgenta Nr.34/2014.

Formularul de Retur e in coloana a 2-a din Footer (subsolul paginii) in sectiunea MYSOMPRODUCT.

Formularul de returnare trebuie completat cel tarziu în a 14-a zi calendaristică oferita legal (sau daca termenul de incercare oferit este mai mare decat 14 zile, in ultima zi calendaristica trecuta in termenul de incercare, calculata din momentul primirii produsului. Spre exemplu, daca un produs beneficiaza de 60 zile de incercare, termenul de completare al formularului este cel tarziu a 60-a zi calendaristica din momentul primirii produsului). Formularele completate după această perioadă nu sunt valabile.

 

Pentru soluționarea reclamațiilor este nevoie este necesară păstrarea ambalajelor produselor până la rezolvarea acestora. Totodată, atunci când se trimite reclamația este necesar ca aceasta să fie trimisă împreună cu poze ale etichetelor ce se regăsesc pe ambalajul fiecărui produs.

Dacă produsul returnat este deteriorat, conține urme vizibile de utilizare, are pete, este murdar sau rupt și nu poate fi vândut ca și produs nou ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă de 30% din valoarea produsului, sau în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.

În cazul saltelelor si saltelelor suplimentare returnate care au fost scoase din husa de testare din material TNT sau care nu dispun de husa de testare se va percepe o taxă de 30% din valoarea saltelei pentru acoperirea costului de retapițare.

Produsele destinate folosirii personale intime și care au fost scoase din ambalajul lor original: huse de protecție, perne, pilote, lenjerii de pat, NU se pot returna.

Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.

Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor, conform articolului 14 , alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

Nu se pot returna produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar, conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

3 review-uri
client
neprofesionisti
am comandat acest produs cu promisiunea ca va ajunge in 5-6 saptamani. dupa multe asteptari si telefoane, a ajuns cu o intarziere de 'doar' ~5 saptamani.
desi in descriere produsul e prezentat ca are lada de depozitare, supriza, nu exista nicio lada sau vreun spatiu de depozitare - doar o alta gogoasa neprofesionista marca somproduct.
cel mai mult pe parcusul acestei comenzi m-a deranjat serviciul clienti somproduct- cred ca am discutat cu ei de vreo 5-6 ori si le-am tirmis si sesizare - nu mi-a raspuns nimeni la sesizare iar la telefon nimeni nu a incercat sa isi ceara scuze pentru intarziere, nici macar o data. singurul raspuns era "asta este, nu avem alt status".
asadar, 1 stea pentru somproduct. 5 stele baietilor de la livrare (am platit extra).
Raluca Pop team member miercuri, 22 decembrie 2021
Ne pare foarte rau pentru intarzierea livrarii catre dumneavoastra! Pe fondul numarului foarte mare de comenzi si a provocarilor pandemiei cu care personalul nostru se confrunta in continuare, incercam sa facem tot posibilul sa livram cat de repede produsele comandate. Din pacate insa, cateodata nu reusim sa facem acest lucru.
Ne cerem scuze pentru neplacerile create datorita acestor intarzieri.

Va multumim frumos pentru rabdarea si intelegerea acordata!

client
serviciu clienti
degeaba pozele arata bine, daca termenul de livrare nu e respectat, serviciul clienti nu raspunde la telefon si cand iti raspund iti promit ca revin ei cu telefon (fiindca normal, nu au informatiile necesare sa te ajute) si tot astepti apoi cu saptamanile. as da review si mai mic daca as putea
Raluca Pop team member miercuri, 8 decembrie 2021
Ne pare foarte rau pentru intarzierea livrarii catre dumneavoastra! Pe fondul numarului foarte mare de comenzi si a provocarilor pandemiei cu care personalul nostru se confrunta in continuare, incercam sa facem tot posibilul sa livram cat de repede produsele comandate. Din pacate insa, cateodata nu reusim sa facem acest lucru. Speram ca datorita calitatii produsului achizitionat sa puteti trece cu vederea experienta neplacuta legata de livrarea lui si pe viitor sa reveniti la noi!
Va multumim frumos pentru rabdarea si intelegerea acordata!
client
livrare cu mult intarziata
Am dat review de o stea pentru profesionalismul celor de la Somproduct, nu pentru canapea in sine. Se promite livrare 5-6 saptamani iar cand se apropie termenul de livrare anunta ca se mai amana cu o luna, fara sa isi ceara scuze.
Raluca Pop team member miercuri, 17 noiembrie 2021
Ne pare foarte rau pentru intarzierea livrarii catre dumneavoastra! Pe fondul numarului foarte mare de comenzi si a provocarilor pandemiei cu care personalul nostru se confrunta in continuare, incercam sa facem tot posibilul sa livram cat de repede produsele comandate. Din pacate insa, cateodata nu reusim sa facem acest lucru. Speram ca datorita calitatii produsului achizitionat sa puteti trece cu vederea experienta neplacuta legata de livrarea lui si pe viitor sa reveniti la noi!
Va multumim frumos pentru rabdarea si intelegerea acordata!

Întrebări și răspunsuri

Ai nelămuriri? Pune o întrebare și poți primi răspuns de la comunitate

Mergi sus