Marius
client
marți, 21 decembrie 2021
neprofesionisti
am comandat acest produs cu promisiunea ca va ajunge in 5-6 saptamani. dupa multe asteptari si telefoane, a ajuns cu o intarziere de 'doar' ~5 saptamani.
desi in descriere produsul e prezentat ca are lada de depozitare, supriza, nu exista nicio lada sau vreun spatiu de depozitare - doar o alta gogoasa neprofesionista marca somproduct.
cel mai mult pe parcusul acestei comenzi m-a deranjat serviciul clienti somproduct- cred ca am discutat cu ei de vreo 5-6 ori si le-am tirmis si sesizare - nu mi-a raspuns nimeni la sesizare iar la telefon nimeni nu a incercat sa isi ceara scuze pentru intarziere, nici macar o data. singurul raspuns era "asta este, nu avem alt status".
asadar, 1 stea pentru somproduct. 5 stele baietilor de la livrare (am platit extra).
desi in descriere produsul e prezentat ca are lada de depozitare, supriza, nu exista nicio lada sau vreun spatiu de depozitare - doar o alta gogoasa neprofesionista marca somproduct.
cel mai mult pe parcusul acestei comenzi m-a deranjat serviciul clienti somproduct- cred ca am discutat cu ei de vreo 5-6 ori si le-am tirmis si sesizare - nu mi-a raspuns nimeni la sesizare iar la telefon nimeni nu a incercat sa isi ceara scuze pentru intarziere, nici macar o data. singurul raspuns era "asta este, nu avem alt status".
asadar, 1 stea pentru somproduct. 5 stele baietilor de la livrare (am platit extra).
Raluca Pop
team member
miercuri, 22 decembrie 2021
Ne pare foarte rau pentru intarzierea livrarii catre dumneavoastra! Pe fondul numarului foarte mare de comenzi si a provocarilor pandemiei cu care personalul nostru se confrunta in continuare, incercam sa facem tot posibilul sa livram cat de repede produsele comandate. Din pacate insa, cateodata nu reusim sa facem acest lucru.
Ne cerem scuze pentru neplacerile create datorita acestor intarzieri.
Va multumim frumos pentru rabdarea si intelegerea acordata!
Ne cerem scuze pentru neplacerile create datorita acestor intarzieri.
Va multumim frumos pentru rabdarea si intelegerea acordata!
Marius
client
miercuri, 8 decembrie 2021
serviciu clienti
degeaba pozele arata bine, daca termenul de livrare nu e respectat, serviciul clienti nu raspunde la telefon si cand iti raspund iti promit ca revin ei cu telefon (fiindca normal, nu au informatiile necesare sa te ajute) si tot astepti apoi cu saptamanile. as da review si mai mic daca as putea
Raluca Pop
team member
miercuri, 8 decembrie 2021
Ne pare foarte rau pentru intarzierea livrarii catre dumneavoastra! Pe fondul numarului foarte mare de comenzi si a provocarilor pandemiei cu care personalul nostru se confrunta in continuare, incercam sa facem tot posibilul sa livram cat de repede produsele comandate. Din pacate insa, cateodata nu reusim sa facem acest lucru. Speram ca datorita calitatii produsului achizitionat sa puteti trece cu vederea experienta neplacuta legata de livrarea lui si pe viitor sa reveniti la noi!
Va multumim frumos pentru rabdarea si intelegerea acordata!
Va multumim frumos pentru rabdarea si intelegerea acordata!
Delia
client
miercuri, 10 noiembrie 2021
livrare cu mult intarziata
Am dat review de o stea pentru profesionalismul celor de la Somproduct, nu pentru canapea in sine. Se promite livrare 5-6 saptamani iar cand se apropie termenul de livrare anunta ca se mai amana cu o luna, fara sa isi ceara scuze.
Raluca Pop
team member
miercuri, 17 noiembrie 2021
Ne pare foarte rau pentru intarzierea livrarii catre dumneavoastra! Pe fondul numarului foarte mare de comenzi si a provocarilor pandemiei cu care personalul nostru se confrunta in continuare, incercam sa facem tot posibilul sa livram cat de repede produsele comandate. Din pacate insa, cateodata nu reusim sa facem acest lucru. Speram ca datorita calitatii produsului achizitionat sa puteti trece cu vederea experienta neplacuta legata de livrarea lui si pe viitor sa reveniti la noi!
Va multumim frumos pentru rabdarea si intelegerea acordata!
Va multumim frumos pentru rabdarea si intelegerea acordata!