Garanția celor 2 săptămâni
Puteți să returnați produsele cumpărate de pe www.somproduct.ro în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fără a fi nevoiți să justificați decizia de returnare.
Aceasta este versiunea veche a somproduct.ro. Este posibil ca informațiile din acest site sa fie incorecte.
Puteți să returnați produsele cumpărate de pe www.somproduct.ro în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fără a fi nevoiți să justificați decizia de returnare.
Formularul de Retur e in coloana a 2-a din Footer (subsolul paginii) in sectiunea MYSOMPRODUCT.
Completați online formularul de retur.
In decurs de maxim 15 minute de la completarea formularului, veti primi pe mail confirmarea:
SomProduct: Formularul de returnare a fost primit cu succes!
Produsul este preluat exclusiv de către agenții SMP Courier sau de către Sameday Courier, de la adresa clientului (excepție fotolii, canapele și colțare, acestea trebuie predate în fața imobilului), în maxim 3 zile lucrătoare de la înregistrarea formularului de retur completat.
Formularul de retur trebuie completat cel târziu în ultima zi calendaristică din intervalul de retur trecut în pagina de prezentare a produsului achiziționat de pe site-ul nostru. Intervalul de testare începe de la data primirii produsului.
Returnarea produselor dacă produsele returnate sunt noi și nefolosite, însoțite de dovada de achiziție (factură fiscală, bon fiscal, fișă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanție) și dacă este posibil cu ambalajul original (bine ambalate și protejate la transport). Dacă adresa de preluare se află în afara razei de acoperire Sameday Courier, se va percepe o taxă de kilometri suplimentari, în valoare de 1,3 lei/km.
Produsele achiziționate direct din depozitele SomProduct, în cadrul campaniilor de Warehouse SALE, nu pot fi returnate. Dacă dintre articolele achiziționate, există produse noi cu defecte de fabricație, se va decide de comun acord modalitatea de soluționare a reclamației.
Produsele destinate folosirii personale intime care au fost scoase din ambalajul lor original: huse de protecție, perne, pilote, lenjerii de pat, NU pot fi returnate.
Costul direct de returnare depinde de greutatea produselor, conform tabelului de mai jos:
Greutate totala | Cost Direct Retur |
---|---|
< 15 kg | 45 lei |
15 - 29,99 kg | 75 lei |
30 - 49,99 kg | 100 lei |
50 - 99,99 kg | 150 lei |
100 - 199,99 kg | 250 lei |
200 - 299,99 kg | 400 lei |
≥ 300 kg | 600 lei |
Returnarea banilor se face în termen de 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.
În cazul achizițiilor făcute în rate cu unul din cardurile de cumpărături ale băncilor partenere, rambursarea banilor se va face exclusiv pe cardul cu care s-a efectuat achiziția în rate a produselor.
Returnarea banilor se face în termen de 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.
Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport.
Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă și nu poate fi revândut ca și produs nou, se va percepe o taxă se va percepe o taxă de 30% din valoarea produslui. În cazul saltelelor si saltelelor suplimentare returnate care au fost scoase din husa de testare din material TNT sau care nu dispun de husa de testare se va percepe o taxă de 30% din valoarea saltelei pentru acoperirea costului de retapițare.
Dacă returnați un produs care prezintă defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în același condiții ca și restul produselor care fac obiectul prezentului regulament.
Dacă produsul returnat prezintă orice alte defecte față de cele sesizate în formularul de retur (ex: prezintă pete, urme de montaj, uzură, etc.), ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi defectele suplimentare aduse produselor.
Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă de timp mai mare decât termenul de returnare afișat în pagina de prezentare a produsului, nu mai pot fi returnate. În această situație, defectele semnalate vor fi soluționate în conformitate cu termenii și condițiile înscrise în certificatul de garanție al produselor.
Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastră.