Aceasta este versiunea veche a somproduct.ro. Este posibil ca informațiile din acest site sa fie incorecte.

PRP: 836,00 lei

Special Price 651,00 lei

Economisești 22% din prețul de producător
de la
3x4x Oney
Plătești în 3 sau 4 rate cu cardul bancar de debit.

Valabil pentru comenzile peste 450 lei.

Vezi detalii
+ -
Termenul de livrare este de 1-2 săptămâni
Depozitare gratuită 120 zile
Depozitare gratuită 120 zile
Returnează orice în 14 zile
Returnează orice în 14 zile
Modalități multiple de plată
Modalități multiple de plată
Beneficii

- Beneficiezi de Garantia celui mai mic Pret*

- Nu ai nevoie de produs în acest moment? Ai Depozitare Gratuită timp de 120 Zile

- Livrare cu Programare cu 2 persoane. Primesti produsele cand esti acasa!

- Ne poti vizita si intr-unul din magazinele din BucurestiCluj NapocaBrasov sau Timisoara

Informații produs
Tara Brand
Polonia
Garantie
2 ani
Latime Mese
60-69 cm
Lungime Mese
110-119 cm
Inaltime Mese
53 cm
Culoare
Alb
Culoare Picioare
Alb
Mobilier Pentru
Living
Stil
Modern
Numar Picioare
4 Picioare
Extensibila
Nu
Forma Mese
Dreptunghiular
Fabricat din
Pal
Numar de Persoane
1
Asamblare
Necesita Montaj
Timp de asamblare
30 minute
Returnare
14 zile
Greutate
20.5 kg
Descriere

Culoare: Alb

Descriere:

Simpla dar versatila, masa de cafea Kylian Alb se integreaza perfect in livingul dumneavoastra oferindu-i o nota de eleganta. Interiorul casei dumneavoastra va fi admirat de cei care indragesc liniile bine definite, simplitatea formelor dar si functionalitatea acestora.

Dimensiuni exterioare:

Lungime: 110 cm

Latime: 65 cm

Inaltime: 53 cm

Grosime blat: 16 mm

Greutatea produsului: 20,5 kg

Greutatea maxima suportata: 20 kg

Detalii tehnice:

Produsul este realizat din pal laminat.

Asamblare: 

Produsul nu este montat. Asamblarea este rapida si usoara, putand fi executata in 30 minute, pe baza instructiunilor de montaj din colet.

Returnare

Aveti posibilitatea sa returnati produsele cumparate de pe www.somproduct.ro  in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fara a fi nevoit sa justifice decizia de returnare si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonentei Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

Unele dintre produse beneficiaza de un termen de returnare mai mare oferit de SomProduct, termen care se afla pe pagina de prezentare a produsului.

Costul direct de returnare depinde de valoarea comenzii, conform tabelului de mai jos:

Valoare ComandaCost Direct Retur
< 15 kg 45 lei
15 - 29,99 kg 75 lei
30 - 49,99 kg 100 lei
50 - 99,99 kg 150 lei
100 - 199,99 kg 250 lei
200 - 299,99 kg 400 lei
≥ 300 kg 600 lei

Asadar, dumneavoastra, consumatorul, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, conform Ordonantei de Urgenta Nr.34/2014.

Formularul de Retur e in coloana a 2-a din Footer (subsolul paginii) in sectiunea MYSOMPRODUCT.

Formularul de returnare trebuie completat cel tarziu în a 14-a zi calendaristică oferita legal (sau daca termenul de incercare oferit este mai mare decat 14 zile, in ultima zi calendaristica trecuta in termenul de incercare, calculata din momentul primirii produsului. Spre exemplu, daca un produs beneficiaza de 60 zile de incercare, termenul de completare al formularului este cel tarziu a 60-a zi calendaristica din momentul primirii produsului). Formularele completate după această perioadă nu sunt valabile.

 

Pentru soluționarea reclamațiilor este nevoie este necesară păstrarea ambalajelor produselor până la rezolvarea acestora. Totodată, atunci când se trimite reclamația este necesar ca aceasta să fie trimisă împreună cu poze ale etichetelor ce se regăsesc pe ambalajul fiecărui produs.

Dacă produsul returnat este deteriorat, conține urme vizibile de utilizare, are pete, este murdar sau rupt și nu poate fi vândut ca și produs nou ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă de 30% din valoarea produsului, sau în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.

În cazul saltelelor si saltelelor suplimentare returnate care au fost scoase din husa de testare din material TNT sau care nu dispun de husa de testare se va percepe o taxă de 30% din valoarea saltelei pentru acoperirea costului de retapițare.

Produsele destinate folosirii personale intime și care au fost scoase din ambalajul lor original: huse de protecție, perne, pilote, lenjerii de pat, NU se pot returna.

Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.

Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor, conform articolului 14 , alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

Nu se pot returna produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar, conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

5 review-uri
client
masa de cafea
tolerantele mesei sunt absolut groaznice. La 600 RON ma astept ca gaurile sa fie gaurite la adancimea si dimensiunea corecta. In schimb nu sunt, fiecare gaura e prea adanca sau prea lata. Suruburile vin cu niste insertii de plastic, ca niste dibluri ce trebuiesc introduse in gauri pentru a putea fixa suruburile. Acele insertii de plastic sunt cu 1,5mm prea inalte si creeaza distante intre componentele mesei.
Daca doriti o masa calitativa, uitati-va altundeva. Concurentul suedez are un produs la 1/4 din pret si calitatea este mult mai buna. Am o masuta de dimensiuni similare si de la concurenta si sper sa pot returna acest produs in ciuda faptului ca a fost asamblat.
Raluca Pop team member marți, 16 august 2022
Ne pare extrem de rau de aceasta experienta neplacuta. Va rugam sa contactati colegii pe adresa de email clienti@somproduct.ro pentru a va oferi suport in procesul de retur. Multumim de rabdare si intelegere!
client
ok /
ambalajul de protectie ptr colturile exterioare ale mobilierului trebuieste inbunatatit
client
EXCELENT
Este chiar mai frumoasa ca in poza. Maxima seriozitate.
client
Masa cafea
Nu sunt prea mulțumită!!! Ma așteptăm la altceva..
client
Reclamatie
Nu sunt deloc multumita nici de serviciile oferite de firma Dvs., nici de produs. Am comandat o masa de cafea in luna mai, care a fost trimisa deteriorata. Am trimis doua reclamatii si nici pana azi nu a fost rezolvata.

Întrebări și răspunsuri

Ai nelămuriri? Pune o întrebare și poți primi răspuns de la comunitate

Mergi sus