Aceasta este versiunea veche a somproduct.ro. Este posibil ca informațiile din acest site sa fie incorecte.

PRP: 1.680,00 lei

Special Price 1.283,00 lei

Economisești 24% din prețul de producător
de la
3x4x Oney
Plătești în 3 sau 4 rate cu cardul bancar de debit.

Valabil pentru comenzile peste 450 lei.

Vezi detalii
+ -
Termenul de livrare este de 1-2 săptămâni
Depozitare gratuită 120 zile
Depozitare gratuită 120 zile
Returnează orice în 14 zile
Returnează orice în 14 zile
Modalități multiple de plată
Modalități multiple de plată
Beneficii

- Beneficiezi de Garantia celui mai mic Pret*

- Nu ai nevoie de produs în acest moment? Ai Depozitare Gratuită timp de 120 Zile

- Livrare cu Programare cu 2 persoane. Primesti produsele cand esti acasa!

- Ne poti vizita si intr-unul din magazinele din BucurestiCluj NapocaBrasov sau Timisoara

Informații produs
Tara Brand
Polonia
Garantie
2 ani
Diametru Mese
Ø90-99 cm
Inaltime Mese
75 cm
Culoare
Stejar
Culoare Picioare
Stejar
Mobilier Pentru
Bucatarie, Dining
Stil
Scandinav
Numar Picioare
4 Picioare
Extensibila
Nu
Forma Mese
Rotund
Fabricat din
Lemn, MDF, Furnir
Numar de Persoane
2, 4
Asamblare
Necesita Montaj
Timp de asamblare
20-25 minute
Returnare
14 zile
Greutate
15 kg
Descriere

Culoare: Stejar

Descriere:

Masa Mosley II se integreaza perfect in locuinta dumneavoastra oferindu-i o nota de eleganta.

Interiorul casei dumneavoastra va fi admirat de cei care indragesc liniile bine definite, simplitatea formelor, dar si functionalitatea acestora.

Dimensiuni:

Diametru: 90 cm

Inaltime: 75 cm

Detalii tehnice:

Masa are blatul realizat din MDF si furnir, iar picioarele sunt din lemn de cauciuc.

Asamblare: 

Produsul nu este montat. Asamblarea este rapida si usoara, putand fi executata in 20-25 minute, pe baza instructiunilor de montaj din colet.

Pretul afisat nu include montajul, alte piese de mobilier si accesoriile din imaginea de prezentare a produsului.

Returnare

Aveti posibilitatea sa returnati produsele cumparate de pe www.somproduct.ro  in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fara a fi nevoit sa justifice decizia de returnare si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonentei Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

Unele dintre produse beneficiaza de un termen de returnare mai mare oferit de SomProduct, termen care se afla pe pagina de prezentare a produsului.

Costul direct de returnare depinde de valoarea comenzii, conform tabelului de mai jos:

Valoare ComandaCost Direct Retur
< 15 kg 45 lei
15 - 29,99 kg 75 lei
30 - 49,99 kg 100 lei
50 - 99,99 kg 150 lei
100 - 199,99 kg 250 lei
200 - 299,99 kg 400 lei
≥ 300 kg 600 lei

Asadar, dumneavoastra, consumatorul, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, conform Ordonantei de Urgenta Nr.34/2014.

Formularul de Retur e in coloana a 2-a din Footer (subsolul paginii) in sectiunea MYSOMPRODUCT.

Formularul de returnare trebuie completat cel tarziu în a 14-a zi calendaristică oferita legal (sau daca termenul de incercare oferit este mai mare decat 14 zile, in ultima zi calendaristica trecuta in termenul de incercare, calculata din momentul primirii produsului. Spre exemplu, daca un produs beneficiaza de 60 zile de incercare, termenul de completare al formularului este cel tarziu a 60-a zi calendaristica din momentul primirii produsului). Formularele completate după această perioadă nu sunt valabile.

 

Pentru soluționarea reclamațiilor este nevoie este necesară păstrarea ambalajelor produselor până la rezolvarea acestora. Totodată, atunci când se trimite reclamația este necesar ca aceasta să fie trimisă împreună cu poze ale etichetelor ce se regăsesc pe ambalajul fiecărui produs.

Dacă produsul returnat este deteriorat, conține urme vizibile de utilizare, are pete, este murdar sau rupt și nu poate fi vândut ca și produs nou ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă de 30% din valoarea produsului, sau în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.

În cazul saltelelor si saltelelor suplimentare returnate care au fost scoase din husa de testare din material TNT sau care nu dispun de husa de testare se va percepe o taxă de 30% din valoarea saltelei pentru acoperirea costului de retapițare.

Produsele destinate folosirii personale intime și care au fost scoase din ambalajul lor original: huse de protecție, perne, pilote, lenjerii de pat, NU se pot returna.

Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.

Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor, conform articolului 14 , alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

Nu se pot returna produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar, conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

un review
client
Comanda masa living
- comanda ajunsă după 3 luni și jumătate de la plasarea ei;
- la fiecare apel telefonic ne-au fost furnizate date că va ajunge comanda însă, niciodată nu s-a întâmplat asta;
- lipsa de transparență fata de client;
- produsul okeiut, doar că picioarele mesei nu sunt aceeași culoare că blatul mesei.

Întrebări și răspunsuri

Ai nelămuriri? Pune o întrebare și poți primi răspuns de la comunitate

Mergi sus