Aceasta este versiunea veche a somproduct.ro. Este posibil ca informațiile din acest site sa fie incorecte.

PRP: 3.316,00 lei

Special Price 2.713,00 lei

Economisești 18% din prețul de producător
de la
3x4x Oney
Plătești în 3 sau 4 rate cu cardul bancar de debit.

Valabil pentru comenzile peste 450 lei.

Vezi detalii
+ -
Alege dimensiunea
Nu găsești dimensiunea?
Termenul de livrare este de 5-7 zile
Depozitare gratuită 120 zile
Depozitare gratuită 120 zile
Returnează orice în 14 zile
Returnează orice în 14 zile
Modalități multiple de plată
Modalități multiple de plată
Beneficii
Informații produs
Model
Saltele Extreme Memory
Grosime Saltea
24 cm
Grosime spumă Memory
6 cm
Salteaua se livreaza
La Dimensiune
Garantie
10 ani
Proprietati
Aloe Vera, Antiacarieni, Bumbac 100%, Husa Detasabila, Spuma Memory, Spuma HR
Duritate
Saltea Moale
Greutate Maxima Recomandata / Persoana
120 kg
Tara Brand
România
Returnare
30 zile
Descriere

Tehnologie : Saltea pe Spuma Vasco Elastica Memory (fara arcuri in compozitie)
Grad de Fermitate : Moale pe partea cu Memory / Ferma pe partea cu spuma HR (high resilience)
Husa Detasabila : Da
Husa Lavabila : Da (Curatare chimica)
Finisaj / Tratament : ALOE VERA
Grosime : 24 cm
Tratament Alergenic: Da
Certificare OEKO-TEX: Da
Garantie : 10 ANI
Fata Dubla : Da
Husa de testare: Da

DESCRIERE
Salteaua Extreme Memory Plusasigura o repartitie ortopedica a greutatii corpului pe toata suprafata saltelei si de asemenea ofera o pozitie naturala a coloanei vertebrale in timpul somnului.
Bucura-te de un somn linistit si confortabil pe aceasta saltea disponibila acum in magazinul nostru online.

TEHNOLOGIE PRODUS
Salteau Vasco Memory este alcatuita dintr-un strat de spuma High Resilience cu densitate de 30 Kg/m3 avand o grosime de 18 cm si un strat de spuma VascoElastic Memory cu densitate de 55Kg/m3 si grosime 6 cm. Flexibilitatea si elasticitatea naturala a materialului VascoElastic Memory va permite sa aveti o saltea ideala. Stratul de Memory are abilitatea sa ofere atat confortul cat si suportul ortopedic necesar.
Mai putine puncte de presiune inseamna o circulatie mai buna a sangelui. Spuma Memory se muleaza conform pozitiei de dormit iar pe masura ce corpul dumneavoastra este inconjurat de un confort nemasurat, stratul de memory ajuta la reducerea punctelor de presiune care pot cauza deranjul din timpul noptii.

Grosime Spuma Memory: 6 cm
Grosime Spuma High Resilience: 18 cm
Densitate vata volumica anti-alergica: 400 gr/m2
Densitate material suprafata: 480 gr/m2
Densitate Spuma Memory: 55 Kg/m3
Densitate Spuma High Resilience: 30 Kg/m3

HUSA DE SUPRAFATA
Salteaua Extreme Memory Plus detine o husa de acoperire matlasata si compactata pe un suport textil de vata volumica antialergica, cu densitatea de 400 g/m2. Husa exterioara este confectionata din bumbac cu o densitate de 400 gr/m2. Husa de suprafata beneficiaza de un tratament suplimentar cu ALOE VERA. Husa de suprafata este detasabila si lavabila la spalatorie chimica.

Despre tratamentul ALOE VERA (informatii folositoare)
A. Este prietenoasă cu pielea – efectul vindecător al extractului de Aloe Vera este cunoscut de secole. Uleiul extras din Aloe Barbadensis Miler (denumirea științifică pentru Aloe Vera) conține cel puțin 160 de substanțe biologice, incluzând enzime, vitamine, minerale, acizi grași și aminoacizi. Cercetările științifice au demonstrat în mod evident efectele pozitive ale Aloe Vera asupra pielii.
B. Aloe Vera confera o senzație pufoasă pentru un somn profund – cele 160 de substanțe biologice conținute regenerează pielea și conferă o senzație plăcută la atingere. Aceste substanțe au un efect de dinamizare și de stimulare a activității pielii. De aici și succesul enorm pe care Aloe Vera îl are în industria cosmetică.
C. Cercetări științifice – cu sistemul de măsurare PROGNOS (Universitatea din Türinger) pot fi testatele efectele produse de orice material textil la contactul acestuia cu pielea. O saltea tratată cu Aloe Vera va conduce la echilibru bioenergetic, rezultatul fiind un somn odihnitor.
D. Naturalețe – ingredientele hrănitoare conținute de Aloe Vera au un efect benefic asupra pielii. Aloe Vera are un efect benefic asupra țesuturilor conective, stimulează creșterea celulelor noi de piele și ajută la îndepărtarea celulelor moarte de piele. Extractul de Aloe Barbadensis păstrează pielea curată și o protejează împotriva factorilor nocivi din mediul înconjurător.
E. Dintre cele 160 de substanțe benefice conținute de Aloe Vera, le vom enumera pe cele mai importante:
- vitamine cu efect antioxidant (C, E) și Beta-Caroten (pe care organismul îl transformă în vitamina A)
- minerale precum calciu, fier, potasiu, cupru, magnesiu, mangan, zinc
- aminoacizi
- zaharuri
- enzime
- Ligrin – aceasta este o substanță ce permite Aloe Vera sa pătrundă adânc în piele

Husa de testare: Da

Acest produs beneficiaza de o husa intermediara de testare. Datorita faptului ca saltelele sunt produse cu caracter intim, in perioada de 30 zile calendaristice dupa primirea produsului, este indicat ca salteaua sa se utilizeze impreuna cu husa de testare, astfel incat in cazul unui retur/schimb, sa nu se perceapa costul de retapitare al saltelei.

Returnare

Aveti posibilitatea sa returnati produsele cumparate de pe www.somproduct.ro  in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fara a fi nevoit sa justifice decizia de returnare si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonentei Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

Unele dintre produse beneficiaza de un termen de returnare mai mare oferit de SomProduct, termen care se afla pe pagina de prezentare a produsului.

Costul direct de returnare depinde de valoarea comenzii, conform tabelului de mai jos:

Valoare ComandaCost Direct Retur
< 15 kg 45 lei
15 - 29,99 kg 75 lei
30 - 49,99 kg 100 lei
50 - 99,99 kg 150 lei
100 - 199,99 kg 250 lei
200 - 299,99 kg 400 lei
≥ 300 kg 600 lei

Asadar, dumneavoastra, consumatorul, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, conform Ordonantei de Urgenta Nr.34/2014.

Formularul de Retur e in coloana a 2-a din Footer (subsolul paginii) in sectiunea MYSOMPRODUCT.

Formularul de returnare trebuie completat cel tarziu în a 14-a zi calendaristică oferita legal (sau daca termenul de incercare oferit este mai mare decat 14 zile, in ultima zi calendaristica trecuta in termenul de incercare, calculata din momentul primirii produsului. Spre exemplu, daca un produs beneficiaza de 60 zile de incercare, termenul de completare al formularului este cel tarziu a 60-a zi calendaristica din momentul primirii produsului). Formularele completate după această perioadă nu sunt valabile.

 

Pentru soluționarea reclamațiilor este nevoie este necesară păstrarea ambalajelor produselor până la rezolvarea acestora. Totodată, atunci când se trimite reclamația este necesar ca aceasta să fie trimisă împreună cu poze ale etichetelor ce se regăsesc pe ambalajul fiecărui produs.

Dacă produsul returnat este deteriorat, conține urme vizibile de utilizare, are pete, este murdar sau rupt și nu poate fi vândut ca și produs nou ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă de 30% din valoarea produsului, sau în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.

În cazul saltelelor si saltelelor suplimentare returnate care au fost scoase din husa de testare din material TNT sau care nu dispun de husa de testare se va percepe o taxă de 30% din valoarea saltelei pentru acoperirea costului de retapițare.

Produsele destinate folosirii personale intime și care au fost scoase din ambalajul lor original: huse de protecție, perne, pilote, lenjerii de pat, NU se pot returna.

Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.

Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor, conform articolului 14 , alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

Nu se pot returna produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar, conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

11 review-uri
client
Saltea mai tare
Salteaua am achizitionat-o dupa ce am testat aceeasi saltea in showroom. Pentru cine îsi doreste sa o achizitioneze mentionez ca este ceva mai tare decat cea din showroom( ei mi-au zis ca aceea este destul de veche si e normal ca una noua sa fie mai tare). Ma trezesc fara dureri de spate dimineata, semn ca îmi prieste însa as fi preferat-o mai moale pe partea de memory. Livrarea, amabalajul si serviciile lor mi se par foarte ok. Dispusi sa discute si sa ajute. Am si dat ceva retur ca nu se potrivea cu patul si au fost foarte prompti. Nu stiu înca daca este salteaua la care visam dar nu am nici o saptamana de cand dorm pe ea asa ca este greu sa ma pronunt.
client Saltea livrata cu husa gresita
Buna ziua,

Azi am primit salteaua de la dumneavpastra cu comanda #100203254. Dupa cum se vede in poza atasata are alta husa decat cea comandata de mine.
Eu am comandat husa cu Aloe Vera. Inainte de livrarea comenzii am confirmat telefonic cu una din colegele dvs lucrul acesta pentru ca vazusem in comentariile altor clienti ca se mai intamplase sa se livreze salteaua cu alt fel de husa.
Nu mi se pare normal sa mi se trimita alt produs decat ce am vrut si platit fara sa fiu anuntat sau intrebat daca vreau lucrul respectiv.
Expicatiile balbaite ale colegei dvs Mihaela cum ca nu mai are furnizorul verde si ca vine albastra nu au nici o valoare pentru nici unul din clienti. Pe site este clar ce am platit dupa cum ve vede in poza atasat si marcata.
Legat de persoana Mihaela care a raspuns la telefon fara sa se prezinte de parca o sunasem pe numarul personal si trebuia sa stiu cine raspunde nu consider ca jobul de relatii cu clientii este ceva ce i se potriveste. Ii trebuie ceva cursuri despre cum trebuie sa trateze un client plus unele de dictie.
Eu ca si client care am o nemultumire in legatura cu niste servicii, pe care le-am platit si nu le-am primit cum trebuie, am tot dreptul sa fiu scandalizat. Dumneaei nu are nici un drept sa ridice tonul si sa vorbeasca peste mine. Nu stiu daca i s-a facut instructaj sau nu despre ce are de facut, dar cu siguranta nu ar trebui sa mai raspunda la telefoane.
Cand am cerut sa vorbesc cu superiorul ei mi-a spus ca nu are.... Surpriza: daca nu esti proprietarul firmei cu siguranta ai un superior.
Mi-a promis ca o sa ma sune cineva cu care sa vorbesc. Nu s-a intamplat si oricum nu ma asteptam.
De aceea am sa postez acest mail la comentarii poate asa se sesizeaza cineva cu putere de decizie care o sa remedieze si informatiile de pe site si o sa arunce o privire mai atententa asupra unor angajati.
... Cinstit, nu inteleg cum unii oameni in Romania primesc salarii dupa modul neadecvat in care isi desfasoara activitatea.

Multumesc,
O zi buna!
client
Saltea cu alta husa decat ceea ce am comandat si platit
Buna ziua,

Azi am primit salteaua de la dumneavpastra cu comanda #100203254. Dupa cum se vede in poza atasata are alta husa decat cea comandata de mine.
Eu am comandat husa cu Aloe Vera. Inainte de livrarea comenzii am confirmat telefonic cu una din colegele dvs lucrul acesta pentru ca vazusem in comentariile altor clienti ca se mai intamplase sa se livreze salteaua cu alt fel de husa.
Nu mi se pare normal sa mi se trimita alt produs decat ce am vrut si platit fara sa fiu anuntat sau intrebat daca vreau lucrul respectiv.
Expicatiile balbaite ale colegei dvs Mihaela cum ca nu mai are furnizorul verde si ca vine albastra nu au nici o valoare pentru nici unul din clienti. Pe site este clar ce am platit dupa cum ve vede in poza atasat si marcata.
Legat de persoana Mihaela care a raspuns la telefon fara sa se prezinte de parca o sunasem pe numarul personal si trebuia sa stiu cine raspunde nu consider ca jobul de relatii cu clientii este ceva ce i se potriveste. Ii trebuie ceva cursuri despre cum trebuie sa trateze un client plus unele de dictie.
Eu ca si client care am o nemultumire in legatura cu niste servicii, pe care le-am platit si nu le-am primit cum trebuie, am tot dreptul sa fiu scandalizat. Dumneaei nu are nici un drept sa ridice tonul si sa vorbeasca peste mine. Nu stiu daca i s-a facut instructaj sau nu despre ce are de facut, dar cu siguranta nu ar trebui sa mai raspunda la telefoane.
Cand am cerut sa vorbesc cu superiorul ei mi-a spus ca nu are.... Surpriza: daca nu esti proprietarul firmei cu siguranta ai un superior.
Mi-a promis ca o sa ma sune cineva cu care sa vorbesc. Nu s-a intamplat si oricum nu ma asteptam.
De aceea am sa postez acest mail la comentarii. Poate asa se sesizeaza cineva cu putere de decizie care o sa remedieze si informatiile de pe site si o sa arunce o privire mai atententa asupra unor angajati.
... Cinstit, nu inteleg cum unii oameni in Romania primesc salarii dupa modul neadecvat in care isi desfasoara activitatea.
Cadar Sergiu team member sâmbătă, 5 septembrie 2020
Ne cerem scuze pentru aceasta experienta. Vom rezolva aceasta situatie in urmatoarele zile prin inlocuirea produselor.
client
Saltea memory 180x200
Am comandat salteaua memory 18+6cm spuma cu husa protectoare cu Aloe Vera și am primit o saltea cu husa argento... au spus ca ma suna înapoi sa mi spună de ce nu e ce am comandat dar nu au mai făcut o.... salteaua arata bine dar este foarte tare fata de cum ma așteptăm sa fie, având acasă o saltea cu strat de memorie de 7,5 cm am sperat ca se va apropia ca și confort. Pernele Memory primite cadou sunt tari ca piatra și parca făcute din plastic dur.
client
saltea-extreme-memory-plus
Salteaua este confortabila. Din pacate cei de la Fancourier isi cam bat joc de produse.. salteaua a venit cu ambalajul rupt si murdara.. Am primit telefon de la ei miercuri, dar din pacate nu era nimeni acasa asa ca i-am rugat sa o livreze joi; joi nu au mai dat niciun semn asa ca i-am sunat eu.. bineinteles ca nu s-a putut face livrarea deoarece s-a produs o incurcatura la depozit.. Salteaua a ajuns la mine abia vineri..

Întrebări și răspunsuri

Ai nelămuriri? Pune o întrebare și poți primi răspuns de la comunitate

Mergi sus