Aceasta este versiunea veche a somproduct.ro. Este posibil ca informațiile din acest site sa fie incorecte.

PRP: 1.308,00 lei

Special Price 992,00 lei

Economisești 24% din prețul de producător
de la
3x4x Oney
Plătești în 3 sau 4 rate cu cardul bancar de debit.

Valabil pentru comenzile peste 450 lei.

Vezi detalii
Depozitare gratuită 120 zile
Depozitare gratuită 120 zile
Returnează orice în 14 zile
Returnează orice în 14 zile
Modalități multiple de plată
Modalități multiple de plată
Beneficii
Informații produs
Tara Brand
Polonia
Garantie
2 ani
Latime Scaun
63 cm
Inaltime Scaun
114 - 124 cm
Adancime Scaun
46 cm
Inaltime de la Sol la Sezut
47 - 57 cm
Culoare
Gri
Culoare Picioare
Negru
Inaltime Reglabila
Da
Brate
Cu brate
Picioare
Pedestal
Spatar
Scaun cu spatar
Tip Scaun
Plastic
Material Picioare Scaun
Plastic
Finisaj
Textil
Greutate Suportată
120 Kg
Mobilier Pentru
Birou
Stil
Modern
Asamblare
Necesita Montaj
Timp de asamblare
30 minute
Returnare
14 zile
Greutate
14 kg
Descriere

Culoare: Gri / Negru

Descriere:

Scaunul de birou Qwin-199 cu un design deosebit, modern si foarte confortabil. Cadrul asigura rezistenta in timp, iar stofa mesh perforata permite o foarte buna aerisire a sezutului si a spatarului. Constructia ergonomica cu suport lombar si spatar reglabil va asigura confortul mult dorit chiar si in cele mai lungi zile de lucru la birou.

Dimensiuni exterioare:

Latime: 63 cm

Adâncime: 46 cm

Inaltime totala reglabila: 114 - 124 cm

Inaltime sezut reglabila: 47 - 57 cm

Detalii tehnice:

Scaunul este tapitat cu stofa.

Reglaj TILT ce permite ajustarea unghiului spatarului.

Inaltime reglabila pentru o pozitie confortabila.

Rezistent si durabil.

Asamblare: 

Produsul nu este montat. Asamblarea este rapida si usoara, putand fi executata in 30 minute, pe baza instructiunilor de montaj din colet.

Returnare

Aveti posibilitatea sa returnati produsele cumparate de pe www.somproduct.ro  in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fara a fi nevoit sa justifice decizia de returnare si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonentei Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

Unele dintre produse beneficiaza de un termen de returnare mai mare oferit de SomProduct, termen care se afla pe pagina de prezentare a produsului.

Costul direct de returnare depinde de valoarea comenzii, conform tabelului de mai jos:

Valoare ComandaCost Direct Retur
< 15 kg 45 lei
15 - 29,99 kg 75 lei
30 - 49,99 kg 100 lei
50 - 99,99 kg 150 lei
100 - 199,99 kg 250 lei
200 - 299,99 kg 400 lei
≥ 300 kg 600 lei

Asadar, dumneavoastra, consumatorul, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, conform Ordonantei de Urgenta Nr.34/2014.

Formularul de Retur e in coloana a 2-a din Footer (subsolul paginii) in sectiunea MYSOMPRODUCT.

Formularul de returnare trebuie completat cel tarziu în a 14-a zi calendaristică oferita legal (sau daca termenul de incercare oferit este mai mare decat 14 zile, in ultima zi calendaristica trecuta in termenul de incercare, calculata din momentul primirii produsului. Spre exemplu, daca un produs beneficiaza de 60 zile de incercare, termenul de completare al formularului este cel tarziu a 60-a zi calendaristica din momentul primirii produsului). Formularele completate după această perioadă nu sunt valabile.

 

Pentru soluționarea reclamațiilor este nevoie este necesară păstrarea ambalajelor produselor până la rezolvarea acestora. Totodată, atunci când se trimite reclamația este necesar ca aceasta să fie trimisă împreună cu poze ale etichetelor ce se regăsesc pe ambalajul fiecărui produs.

Dacă produsul returnat este deteriorat, conține urme vizibile de utilizare, are pete, este murdar sau rupt și nu poate fi vândut ca și produs nou ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă de 30% din valoarea produsului, sau în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.

În cazul saltelelor si saltelelor suplimentare returnate care au fost scoase din husa de testare din material TNT sau care nu dispun de husa de testare se va percepe o taxă de 30% din valoarea saltelei pentru acoperirea costului de retapițare.

Produsele destinate folosirii personale intime și care au fost scoase din ambalajul lor original: huse de protecție, perne, pilote, lenjerii de pat, NU se pot returna.

Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.

Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor, conform articolului 14 , alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

Nu se pot returna produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar, conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

un review
client
Scaun de birou ergonomic
Nu am nimic de reprosat in ceea ce priveste produsul, insa comunicarea lasa de dorit. Termenul maxim de livrare mentionat pe site era 2 saptamani, cand a trecut acest timp de la plasarea comenzii am sunat eu sa vad totusi ce se intampla cu comanda si de ce nu am primit inca niciun status, mi s-a spus ca a avut loc o "mica" intarziere cu furnizorul, dar livrarea se va face in decursul saptamanii urmatoare (saptamana 3 dupa plasarea comenzii). Nici macar in saptamana 3 nu au avut bunul simt sa ma contacteze ei, a trebuit sa insist tot eu sa vad ce se intampla cu comanda, aceeasi poveste: mica intarziere, comanda se va livra in saptamana urmatoare. Intr-un final a ajuns si produsul la mine dupa 4 saptamani de la plasarea comenzii. As fi apreciat daca cineva m-ar fi anuntat ca exista o intarziere (sau sa ma intrebe daca mai doresc produsul) macar cu putin timp inainte de termenul limita de livrare pentru ca e de inteles, mai ales avand in vedere contextul actual si faptul ca probabil e cerere mare.
Larisa Piroi team member sâmbătă, 8 august 2020
Buna ziua,

Ne cerem mii de scuze pentru intarzierea aparuta in livrarea comenzii.
Produsele pe care le comercializam sunt importate si la randul nostru depindem de timpul de livrare al furnizorului extern, tocmai de aceea au aparut aceste decalaje.
Va multumim pentru intelegere si colaborare!

O zi frumoasa!

Întrebări și răspunsuri

Ai nelămuriri? Pune o întrebare și poți primi răspuns de la comunitate

Mergi sus